tisdag 25 juni 2019

5 veckor

Tro det eller ej men idag var det bra nära att det inte blev någon blogg eller i bilder. Valparna har fått hålla för öronen för att slippa höra mina ramsor över datorn som inte ville som jag. Men skam den som ger sig ;)
Däremot kom jag på nu att jag alldeles glömt bort att väga dem. Känns ju inte så där livsviktigt med tanke på deras runda magar. 
Sen är det ju bara att inse att det där med att döpa valpar kan ju inte jag och Gunilla alls, för Klasse är ju ingen Klasse utan en

Scott såklart





Torsten hade vi ju nästan rätt på för han är en liten

Totte





och Bonnie och Holly ja åtminstone en av dem är en 
Iris




Ber om ursäkt att jag missat namn på något foto men ärligt jag orkar inte göra om och rätt idag. Att bråka med datorer det tar på krafterna.

Filmade de små när de var med på framsidan och lekte idag.

Inte så lätt att ta sig upp ibland

men man måste försöka


Har nog glömt att berätta att Totte`s specialare är att bita de andra i svansen .
Riktig tjuvnyp tar han.




 Efter en stund somnade de sött i gräset helt obekymrade om vart dom var och ett helt gäng hundar runt i kring.
Vet ni vad? småttingarna är absolut finast i världen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar