torsdag 20 juni 2019

Torsdag 20 juni

Oj vad de växer. Igår byggde jag ut hagen för ännu mer plats att utforska. Grabbarna har börjat "vakna" till och bli ordentlig fart i.
Matskålen töms numera snabbt.
Med fint bordskick mellan varven,

Bäst att kolla så inget är kvar.

Läst och pratat med uppfödarkollegor om fördelen med en kattlåda med pellets för valparna att lära sig gå på. Man måste ju prova tänkte jag .
Men även valparna ville prova att ...............äta.
Mums tycke de och ut åkte lådan. Vill inte ha några valpar förstoppade av kattpellets. Ja ja nu har vi fått den visdomen =D

Boll intresset har vi fått och heter man Bonnie Bolltok kan man ju inte förvänta sig något annat än boll intresse.

Hur söt får man bli? Klasse med sitt milda fina uttryck

Vi börjar få smak för tår och byxben, Valptänderna är sylvassa.

Massor av bus och lek.

Bottningmatcher och det är lika ofta tjejer mot killar som mot varann.

Bättre än bio. Fördelen med stor hage är att det blir gott om plats även för mig och mina tår.

Tyvärr är bilderna mörka men blixten gav upp i min kamera.




Klasse ligger gärna så här och sover. benen åt alla håll.

Varför gå runt när man kan gå över?


 De är så mysiga nu. Kommer gärna fram och vill bli kelade och vill upp.
Håller på att lära dem "puss". Viktigaste att kunna eller hur?
Smulan håller koll men ligger inte mycket hos dem nu. 
De vill gärna ha efterrätt om nu bara hon kunde stå still tillräckligt länge.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar