torsdag 11 juli 2019

Lata dagar

Vi njuter av det fina vädret och är ute i massor.
Det finns en utbrytarkung eller ska jag skriva drottning?
Iris är inte den som ger sig när hon bestämt sig.
Två gånger har hon lyckats ta sig ur hagen och igår dök hon i Caspians matskål precis när han skulle äta. Caspian fattade ingenting ........tur det kanske;)
Samma idag när jag lämnade dem för att lägga upp mat, så nu är hagen förstärkt, inga krukor att klättra på. Får se hur länge det funkar =D

Lilla Totte hade somnat med torrt gräs i munnen och såg aningens förvånad ut när han vaknade.
Jag och mamma.


och hennes anka den snor jag,

men får man ha något ifred?
Scott ville också ha lite anka.
Holly (som inte ska heta Holly men rätt namn har inte kommit än)
planerar för en agility karriär och JoJo har lovat lära henne allt hon kan, idag var det tunnelträning,

Moster Mio är den bästa mostern i värden.


Men mamma är bäst ändå.

Nu är det bara 5 dagar kvar, vet att Scott`s matte räknar ner.

Är så gott att bara sitta hos dem.


Törstig det blir man

grabbarna bus. Där är det tuffa tag mellan varven.


fina Smulan


lilla namnlösa

Iris funderar på att flytta in.

Här kommer jag!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar