fredag 19 juli 2019

nu är det slut

Dröjt några dagar med sista inlägget.
Man behöver smälta det hela. Man saknar ju gänget massor samtidigt som man glädjs åt alla fina "rapporter" man får från de nya hemma. Än en gång har i fått det bästa valpköparna. Är glad och tacksam att ni hittar till oss.
Innan de små åker måste jag ha en liten egenstund med dem. Och ett gruppfoto tas. Njae inte det bästa men vad gör väl det. 
Inte bara jag som vill mysa.


När vi dagarna innan tog ett fin fint,
Jag och fine Scott och såklart Smulan.



Varmt lycka till med honom.
Bjärreds pojke ska han bli och bo hos fine Gunilla och Klas.

Någon som längtat.

Sen var det lille Tottelotts tur,

Denna kille alltså. Stal mitt hjärta lite extra, mini Caspian.

Till Perstorp och hem till Helena och Peter med familj.
Han kommer få ett fantastisk liv hos er.
Lycka till!

Sista myset med Iris, Gunilla skickade har du valt rätt?
Fy känslan att man valt bort 


Men har ju gett henne det bästa!
Få fina Charlotte till matte och all hennes tid kan man ha det bättre?
Till Helsingborg flyttade Iris.
Varmt lycka till med lilla dockan!

Men känns skönt att ha lilla Maja kvar.
Är så nöjd med kullen både exteriört och mentalt,
Tack Tord för att Zvante fick bli pappa.
Kram på er alla nu och ni vet var jag finns om det är något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar