tisdag 2 juli 2019

6 veckor

Kan inte fatta att de redan är så stora. Hur gick det till?
Stoppa tiden !!!
Inte minst den stora frågan hur ska jag/vi kunna välja?
Snart snart måste ett beslut tas.
Idag blir det `bara`huvudbilder för Gunilla hade inte möjlighet att komma över och det är hon som är proffs (har tålamod) att ställa småttingar.
Men vet ni vad?
Jag kom ihåg att väga dem ;)

Klasse Knasboll
Scott
vikt 2540 g
Den pratigaste av dem. Mycket kontaktsökande , älskar att mysa i famnen , samtidigt framåt , nyfiken. Just nu lugnast av killarna.
Torsten Torrboll
`Totte`
vikt 2260 g
Blir busigare för varje dag, men med en blick som säger `jag har inte gjort nåt` 
Slappnar av helt i famnen på en och bara myser. 
Nyfiken, framåt , står med fyra ben i marken.


Bonnie Bolltok
vikt 2160 g
Absolut busigast i kullen, massor av spring i benen, vill vara över allt och ingenstans, pusstokig, väldigt kelen även hon.
Holly Hårboll
Vikt 2110 g
Tidigare kullen busfrö men nu en lugnare liten fröken.
Hänger gärna med på allt bus, tar för sig,framåt , nyfiken och såklart
väldigt kelen.

Kullen känns väldigt jämn och lika. Idag blev det kloklippning och alla ligger snällt och avslappnat i mitt knä och tycker om att bli ompysslade.
Märker inte att någon är mer dominant utan alla tar och ger på samma villkor.
Idag dammsög jag och ingen som var rädd för dammsugaren utan gick och la sig och sov i stället. Har inte märkt av några rädslor hos någon. 
Ja jag vet jag är partisk men är så glad i de allihop och är så nöjd med dem.
Kommer inte bli lätt när de ska flytta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar