måndag 1 juli 2019

Bus

Detta är bland det första jag ser varje morgon när jag slår upp mina `blå`

Men snällt av Smulan att låta mig slippa vakna av ett gäng fiskmåsar. För det är vad hungriga valpar låter som.

Strimla tidningspapper leken den har de också kommit på
även Bonnie är duktig på den fast hon ser så oskyldig ut så.

`Jag bara ligger här och tittar på`
eller hur säger jag, hon är full av bus,



Scotts favorit position när man ska sova.

Lilla dockan som jag och Gunilla kallar henne.





Idag blev det ett herrans hallå på de små. Det blåste typ halv storm att så jag vågade inte låta dem vara ute. Var ju rädd att det skulle blåsa ner något på dem.
Efter massor av protester och det är inte alls kul att vara inne fick jag göra en liten inhägnad som de kunde gå ut på.
Och där låg en vattenslang!
Kanske en vattenspridare numera.

När  vinden mojnade lite så öppnade jag upp.
Genast var man tvungen att kolla så blommorna klarat sig.


Jag hade lagt alla dynorna i mitten för att de inte skulle bli blöta.

Rena leklandet.





För att roa dem här inne hade jag plockat fram stora tunneln och tältet .
Helt onödigt enligt vissa.

Ha dragkamp är en favorit nu. Helst med stora saker.
Att försöka ge syrran på nöten är också kul och Mio vill såklart vara med på ett hörn.

Är ju sådär blandad kvalite på filmerna, kamerakvinnan får nog träna lite mer
Sen ett bevis på Tottes bita i svansen passion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar